8 Oktober 2010


Igår var det som sagt Rimbo.. sveriges största endagsmarknad sägs det!
Hittade nästan allt jag hade på min lista.. munkjacka,filt,korv (ren,älg,björn osv) Sen var jag även på jakt efter en jordgubbsmössa till Ella, men det fanns ingenstans..
Det var väldigt skönt att gå där igår då det inte alls var så mkt folk så det var ju bra..
Tyvärr var inte vädret det bästa men det gick ändå..


Bilden lånad från "Faster Sabina"


Idag har vi varit i stan med lite mammor som har barn födda 2010.. först blev det en fika i gallerian och sen blev det en promenad på det.. trevligt värre!
Blir en träff på onsdag med dom nästa vecka..


Imorgon är det underbara barnmässan i älvsjö..
Isac får stanna hemma med Jocke får jag lite ensam tid med Ella..
Hoppas jag får med mig någon att gå med också..

Och snart är det söndag och jag fyller år.. 1 år äldre blir jag .. känns inge märkvärdigt då barnen är i fokus mest hela tiden..
Jag kommer inte ha något här hemma... utan skall åka en sväng till Pappa&Tizi på en fika..

Återkommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0