10 Oktober 2010..

Jaha då var födelsedagen strax över..
Fick en ny Arrakjacka av J... Fick lite kläder av pappa..
Trevligt med fika hos pappa.. lite tomt utan lillebror där men han har det bra i "norrland"..

Annars har det varit en lugn dag med lite handling på hemköp o sen fika hos pappa.. J har varit i skogen hela dagen så jag o ungarna har varit solo..

Hela 24 år fyller jag år idag.. bara 6 år kvar till 30.. ångest? nja.. inte än men det kommer väl snart..

Imorn är det måndag.. och Isac skall till dagis o jag har som vanligt saker o fixa hela tiden.. Fattar inte hur mkt saker som skall fixas hela tiden.. hur skall det bli när jag också börjar jobba? hehe..
Återstår att se i framtiden..

Dags att se om kudden vill ha sällskap..

Återkommer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0