5 November 2010

Imorse blev det upp iottan och åka till Täby och lämna in Fee hos vetrinären.. En snabbkoll av vet som konstaterade det samma som tidigare vet gjort.. Tanden måste bort!

Isac var med in och lämnade Fee och blev därefter väldigt ledsen över att inte Bibbi gick med oss ut igen.. Min bibbi sa han hela tiden.. med gnäll i rösten..

Han fick gå iväg till dagis för att få något annat och tänka på.. Slippa sakna bibbi..

Efter dagislämningen tog jag och ella & yanko och tog en långpromenad... drygt 1 timme var vi ute.. han fick springa lös o ha lite egen tid med matte.. Nu ligger han och snarkar gott.. Ella sover också..



Och jag sitter och väntar på Fee.... vill bara ha hem henne..

I helgen får vi se vad som sker.. middag i uppsala imorn o träning på söndag.. men däremellan vet jag inte..


Igår hade vi lite brottom så han skulle äta mackan i vagnen på väg till dagis.. Han gick ut o väntade på mig medans jag gjorde iordning Ella.. när jag kom ut så satt han i solen och åt mackan..
Med ryggsäcken redo för skogsutflykten..
Söta Isac..



Grattis till Arvo som idag fyller 2 år.... grattis även till resten av a-kullen..


återkommer


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Hej!

Tack för att du var med på min förra tävling, nu har jag en ny

Välkommen och var med och tävla här http://grodansdagbok.blogg.se/2010/november/utkast-nov-5-2010.html

//Ann-Sofi

2010-11-08 @ 08:29:42
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0