4 November 2010

Igår var det träning igen.. lydnaden börjar se bra ut.. =)
Skall vi bara envisas lite med platsliggningen.. Fee's värsta moment.. varför skall jag ligga själv här borta för?!

Yanko gick också riktigt fint.. !

Isac är på dagis idag..skogsdag! Men imorse ville han inte riktigt.. blev för mycket stress för Isac då sparkar han backut...

Ella aka Matvraket sover just nu.. hon bara äter o äter.. men sen växer hon på också..har inte varit o vägt o mätt på ett tag men hon är lätt över 6kg nu.. Och lång har hon blivit också tycker jag..
Hon har börjat uppskatta babygymmet nu och sitter med stöd..
Inte så värst lång tid kvar tills det blir matstart för henne så hon kan börja sova bättre på nätterna.. Och så jag också kan få sova.. Inte sovit en helnatt på hur många månader som helst..
Semester vore inte helt fel....

Appropå semester så ev blir det en tripp till Happis i november.. Men innan jag kan boka så måste jag vänta på ett svar.. vi skall ha ett träningsläger i november och jag har ingen lust att missa det..

Under tiden jag är borta skall jocke fixa lite här hemma.. *gilla*

Sen är det snart jul också.. och vi kommer att åka till Happis i jul.. så vore bra om Fee kunde börja löpa snart så det är avklarat tills vi kommer upp..  =)



Mina underbara barn...

Återkommer


Kommentarer
Postat av: Madde

Många tikar verkar skjuta på löpet just nu, Nelly skulle löpt för 4-5 veckor sedan har inte startat och vet flera tikar som är 2-3 månader sena med sitt löp!

Så har du tur väntar fee till efter jul med sitt löp!

2010-11-04 @ 10:57:32
URL: http://working-gsd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0