21 November 2010

Fullt upp i helgen..

* Skopan en sväng med mormor igår... hittade dock inte det jag ville ha.. Jakten på Skridskor fortsätter..

* En sväng till Linda,Andreas,Natalie för födelsedagsfika.. trevligt värre!

*En sväng till Bagarmossen inatt för koll av Fee som blivit biten... Bagarmossen tar hutlösa priser..

*Träning idag som vanligt.. men idag blev det vila för Fee...

Tack snälla Mamma&Micke som kom över och passade ungarna inatt... Även ett extratack för att Ella sov i egen säng många timmar igår... så jag fick lite egen "sovaplats"...


Imorn står det mycket att göra på schemat som vanligt..

* Isac skall till dagis..

* Jag skall till doktorn kl 10 för att få mina provsvar och prata lite mer..

* Måste fixa en vetrinärtid till Fee...  Och måste lyckas få henne dit också..


Kommit underfund med att nu är det banne mig dags att jag fixar körkortet.. Jocke kommer vara pappaledig 3 veckor i jul/nyår.. Så då skall jag få tid till att plugga..  =) På tiden nu att jag fixar det.. har ju dessutom en bil hemma på dagarna som bara väntar på mig.. haha..

Nu är det dags att hoppa isäng.. Ella sover redan i egen säng!! YES igen!!!
Skall gå in och väcka Jocke hos Isac nu och sen hoppa i säng!!

Hoppas ni alla som läser får en toppenvecka.. Håll tummarna för mig och Fee imorn..

Återkommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0