19 November 2010

Igår startade mammagruppen via bvc.. Härligt.. Hoppas bara att jag inte nästa gång har lika brottom som jag hade igår..
Vagnen stod inne på Öppna förskolan ( då det är låsta dörrar för att komma in dit och inte till bvc)... Så det blev lite stress att hinna in dit innan dom skulle stänga för lunch..
Kom 5 min sent till dagis och fick rejält med ångest.. Jag avskyr att vara sen!!!! Bara några min och jag får så dåligt samvete.. Trots att han är lååångt ifrån sista barnet kvar..


Igår kväll blev det att åka en sväng till ÖB och handla Isac's julklapp.. En snowracer.. Han kommer bli så glad..

Idag så har jag tagit en lugn dag.. kändes som att det behövdes efter att ha gjort något varje dag denna vecka..
Så tagit hand om hemmet lite granna här..

Ella håller jag på stenhårt med att få att sova i egen säng på dagarna.. hon är inte alls så förtjust i det.. vilket resulterar i väldigt mycket vakentid på dagen..
Hon är snart på väg att rulla..och vi har tjyvstartat lite med smakportioner.. hon älskar gröten..



Helgen blir lugn.. Ett besök till Fam Autio imorn kväll för att fira Linda som fyllt år.. Och såklart träning på söndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0