13 November 2010

Igår var jag och mormor på teatern.. riktigt bra spelat ac barndomskompisen Emma!! =)
Roligt att se riktig teater  inte så värst ofta man gör det...
Barnen hade haft det bra hemma med pappsen... =)

Idag var bara jag och barnen hemma... så vi åkte en sväng till Skopan.. Skopan är en stor secondhand affär 5 min gåväg från oss. Som bara har öppet 1 gång i veckan...
Oftast brukar jag inte handla något.. utan man går dit träffar lite väsby folk o pratar lite skit...
Mormors syster ( 80 + ) och man jobbar där..

Men idag hitta jag det jag behöver...

Svarta skinnlådan köpte jag idag... perfekt till barnens leksaker...

Det jag hade tänkt köpa var skridskor till Isac... men fanns inga så små.. =(




Imorn är det träningsdags... Fee har fått lite vila iom hennes tand som drogs ut.. men nu är allt läkt så nu blire träning imorn...

och snart börjar veckan om igen...
veckans schema blir fullproppat..

Måndag: Isac till dagis, lämna blodprover på mig , ella skall få vacc och väga & mäta, hämta isac, vänta på gubbar som kommer o byter våran köksfläkt.
Tisdag; Isac dagis .... ev mer köksfläktsgubbar
Onsdag: Isac ledig ... till stan möta Jossi & Stella
Torsdag: isac dagis...
Fredag: Isac dagis först sen till kusinen min i vallentuna med barnen

Sen var det helg igen...

Nu dags att hoppa isäng...
Återkommer


Kommentarer
Postat av: Madde

Dom säljer skridskor på Lidl nu, med snabbspänne likt slalompjäxa!

2010-11-14 @ 13:48:00
URL: http://working-gsd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0