10 November 2010

Idag är det onsdag... och således är Isac ledig från dagis..

Tänkte imorse att nu skall vi vara tidiga ner till Öppna förskolan för lite gipsavgjytningar på barnen.. Men ack när jag kom ner så insåg jag att idag skulle det inte bli några gipsavgjytningar idag..
Tyvärr var det bara 1 personal där nere.. brukar vara 2... Förra terminen var dom 3.. men pensionen och komunssparningar..

Men vi var där nere.. pratade med lite andra mammor och sjöng lite..
Ella som mest hänger med på höften tyckte riktigt bra om sången och ville stå upp o skratta hela tiden..
Havet var en favorit.. precis som det var för Isac i den åldern..

Isac däremot blev riktigt blyg och ville inte sjunga.. han som kan så många sånger.. men inte idag inte..
Men klockan uppskattade han som vanligt..

Efter öppna förskolan blev det en tripp till mormor o morfar.. skulle hjälpa till med lite ärenden..

Hundarna har fått en riktig tråkdag med några timmars ensamhet.. nyttigt för dom... dom blir så bortskämda med att jag alltid är hemma.. Snart är det slut på det...

Ikväll är det träning men jag stannar hemma med barnen idag.. Fee får fortfarande inte köra någe skydd... eller hon får men jag vill avvakta lite till så allt hinner läka.. Men på söndag blir det träning!! =)

Ella som sovit bara 1 timme hittils idag sover nu gott.. mkt som händer då kan man ju inte sova.. hehe..



Återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0