Maj 6, 2010

Dagarna bara rusar iväg.. redan torsdag..

Massor av träning har veckan bestått av..

Igår fick Feebee ett lååångt spår , 4 vinklar och helt klart det längsta hon någonsin gott.. När jag gick ut spåret kom jag på att jag glömde apporterna så det fick bli ett långt istället för att trötta ut henne lite..
Hon jobbade på bra även om hon blev störd av djuren i skogen breve...

Sen en sväng till klubben , jocke skulle ha lite papper.. Så en snabbvisit där..

Idag skall jag och Isac åka till Kista och träffa en gammal skolkompis till mig och sen blir det spår o lydnad ikväll i kungsängen.. =)

Feebee är på väg in i löp så det är skönt att det är avklarat när vi kommer upp till Happis i sommar..

Arvo tycker att han bara är såååå snygg!! Men Feebee visar alla sina fina tänder.. hehe..

Dags o göra lite nytta..

Återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0