Maj 27, 2010

Fullsmockad dag hittils..


Jag och Isac tog lite sovmorgon imorse.. gick upp 8.45 åt frukost , rastade hundar och sen packade vi in oss i bilen.. Kl 10 kom chaffören Linda och sen rullade vi ut från Prästgårdsmarken..

Ner en sväng till Barnens Hus.. fyndade lite bodysar till Lillan och en flaskvärmare åt en träningskompis..

Sen bort till Barkaby och Ikea.. Där det småhandlades lite saker.. en bädd till hunden och lite annat smått o gott.. Blev även lunch på Ikea..

Sen var det bara o börja dra sig bort mot KS för att jag skulle få sprutan.. Krångel med att jag har en sån ovanlig blodgrupp och bebisen har en vanlig. Så för att det inte skall bli några problem för oss båda så fick jag ta en spruta nu och även en efter bebisen är ute.

När jag håller på o sätter in Isac i bilen så blev vi vittne till en bilkrock i parkeringshuset.. dock löste dom det utan problem så slapp "vittna"..

Isac somna i bilen på vägen hem och jag lyfte bara över han in i våran säng och där ligger han än och sover.. så skönt!!

När Jocke har kommit hem får jag se om jag lyckas lura med mig Linda ut igen för lite mer shopping!! =) Behöver handla lite mer..

Återkommer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0