Visste ni detta om mig?

Namn: Catharina
Ålder:  23 år
Ursprung: Svensk med vissa inslag från finland..
Nämn något som gjorde dig glad igår: Jocke hade möblerat om i Isacs rum
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt lunch
Det sista du sa högt: Isac kom och sätt dig på stolen och ät klart lunchen..


Det senaste någon sa till dig: Bibbi mat...
Vad har du druckit idag: Mjölk
Vad var det senaste du köpte: Småhandla lite på Hemköp igår
Vad är det för färg på din ytterdörr: Mörkt trä
Vad är det för väder hos dig nu: " Sthlms snöstorm"
Godaste glassmaken: Vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Sover du tungt: Nej aldrig sovit särskilt tungt..
Drömmer du mardrömmar: Ibland..

Trivs du med ditt jobb:
Nej därför jag inte gått tillbaka dit.. Trivs med att vara hemma med Isac!!
Favoritklädsel: Bekvämt!
Vad ser du om du tittar till höger: "Snöstormen"
Vad gör dig glad just nu: Att jag har världens finaste familj... ♥

Vad ska du göra härnäst: Plocka undan lunchen och därefter leka med Isac
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Helt ok!
Hur många kuddar sover du med: 2 kuddar!
Morgon eller nattmänniska: Tidigare var jag natt.. nu är jag väl något mittemellan.
Vad är viktigast för dig: Nära & kära !

Är du kittlig: Nja.. inte mkt ..
Snarkar du: Nej.. pratar dock i sömnen..
Stjärntecken: Våg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0