5 December 2010

Haft fullt upp i helgen så inte hunnit med att skriva..

Varit o badat i badhuset med Isac o Linda o Natalie... trevligt..simskola till våren med Isac tror jag... =)

Har julshoppat lite granna... så julklappen till Sebbe är klar nu... den var svår.. =)
Rännt runt i lite affärer...fyndat märkeskläder till Ella.. köpte 2 klänningar till Ella för 100 kr st ist för 399... det gillas mkt...

Igår var vi på julbord med träningsgänget.. riktigt trevligt,,, vi är ett bra gäng nu.. härligt!!

Idag har det varit träning och nu är Jocke o jobbar o snart skall Isac läggas..

Kommer ske lite förändringar i bloggen,... hemligt tills det sker...

I veckan händer det lite kul...
  • stygnborttaggning
  • ev en tripp till ngn mysig julmarknad i stan
  • klippning av mig
  • en tripp till örebro
sen får vi se vad mer som händer...


OK CICKI... JAG SKALL FÖRSÖKA ÄNDRA MIG... MEN DAGIS SITTER SÅ INPRÄNTAT...  =)

Återkommer




Kommentarer
Postat av: Sebbe

Haha jag ber om ursäkt för att jag varit så lat med min önskelista, dock känns det roligt att inte veta vad jag får.



Andledningen att jag inte skickat min önskelista är nog för att jag inte har hunnit komma på så många saker och de flesta är rätt dyra :/

2010-12-05 @ 21:47:14
Postat av: Cattis

Sebbe: Hehe.. det är lugnt.. nu har jag ju kommit på en sak iaf.. =) Men det var inte lätt kan jag lova..

2010-12-06 @ 09:30:54
URL: http://mammacattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0