uppdatering..

Isac hade inte varit ledsen många minuter idag.. utan han hade glömt bort ganska fort.. o sen börjat leka med dom andra barnen.. Så det var ju skönt..

Dock hade dom inte fått han o sova.. men det hade jag inte räknat med heller.. men det vore smidigt om dom kunde få han o göra det.. men efter 40 min vaggande i vagnen gav fröken upp.. och det kan man ju förstå..
Så han var vaken o gla när jag kom o hämtade han..

Ätit hade gjort som en häst.. Korv med senap.. Isac tycker mkt om senap.. tog dock ett tag för fröken o förstå senap då hon trodde han sa napp..

Måndag blir det 9-13 igen..

Jag hade ju sagt till mig själv att jag skulle sätta Fee på vila nu tills bebisen var född.. men det gick inte riktigt som jag tänkt..
Idag blev träningslusten för stor.. Så apportering fick fröken träna.. riktigt bra gick det.. inget tugg och hyffsad possition framför..
Riktigt härligt o träna när det går bra! Fotgående o sånt bråka jag inte med idag.. En platsliggning fick hon också.. Låg fint!

Imorn blir det lugn dag.. inga direkta planer.. kanske en sväng till centrum.. kolla på rean lite..

Återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0