mera 10 augusti

Hittils idag har det konstateras följande om min mage :
1 . Det är inte bara 1 bebis i magen.. det måste vara 2.. för magen är inte liten...
2 . Bebisen kommer ikväll.. det blir ingen inskolning för isac imorn..

Nja ingenting jag tror på.. men kul när folk spekulerar..





Var en sväng till läkaren.. som konstaterade att anledningen till att jag tappar känseln i händerna/ansiktet är pga migrän.. Så fick mera tabletter att ta om jag vill ha..  Recepetet finns i datorn.. får se om jag väljer o hämta ut..

Isac var helt slut efter idag så han somna i vagnen på vägen hem från centrum... Så trött o grinig som han var så var det skönt att han valde o somna.. hehe..

Flera namnförslag får ni gärna ge om ni kommer på något.. Kort namn kommer det att bli som tilltalsnamn..
Har 2 av 4 namn klara.. Ett mellannamn och efternamnet.. resten är suddigt..

Nu skall jag börja fundera lite på vad vi skall ta o äta för mat..

Återkommer

Kommentarer
Postat av: Ahooo

Nova e väldigt fint tycker jag:)P O K Emma

2010-08-13 @ 18:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0