Ingen bebis inte..

Ledsen o göra alla besvikna.. men här blire ingen bebis på ett tag..

Antagligen lika envis som pappa sin... =)

Igår var vi hos Jockes faster på god mat.. men tyvärr dåligt som jag mådde så vilade jag mest på soffan.. Hade en liten känsla av att det kunde vara något på g.. men ack det försvann lika fort som det kom..

Idag har Isac varit med min mamma & micke hela dagen.. furuviksparken har dom besökt och tydligen haft det jätte kul..

Vi har varit på träning , ätit middag solo , o hunnit med en sväng på ikea.. lyx!! Samt även kollat på en film mitt på dagen.. Sånt är man inte så värst bortskämd med nu för tiden..

Imorn skall jag till MVC för att mäta magen , kolla blodtryck och lite sånt..

Isac sover borta inatt.. så jag skall få sova tills jag vaknar imorn.. ohhh så skönt det skall bli! =) Det var bra länge sen sist..

Återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0