9 augusti

Isac sov borta inatt och jag har haft en heldag för mig själv.. väldigt konstigt kan jag säga ...

Gå upp själv när jag ville... gå ut med hundarna utan att klä på isac.. inge bök när jag skulle till centrum.. fick gå o handla i lugn o ro..

Såna saker som alla tar förgivet att man kan göra.. o sånt man kan göra innan man får barn också.. sen krävs det lite mer planering..

Men ack vad man saknar han när man är själv hemma... alltid van vid att han skall ropa mamma,mamma osv..

Men jag vet att han har haft det toppenbra med mamma&micke.. gjort massor av saker han inte gjort tidigare.. =)

MVC besöket idag resulterade i att jag har en läkartid imorn efter lunch.. dom ville kolla upp lite saker..

Isac skall vara på dagis mellan 9-10 imorn.. sen får vi se hur nästkommande dagar ser ut..

Ingen bebis ännu..

Återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0