21 Augusti 2010

Blev en sväng ner på Väsbyhemsdagen idag .... lyckades få med mormor.. Vilket var välbehövligt då Isac inte alls var på humör..
Han skulle rida häst o sen när det blev hans tur så neeeej vill inte!! Så blev ingen hästridning..
Tittade runt lite... åt lite glass.. träffade lite annat väsbyfolk..  Blev dock en kort sväng pga regnet som kom..
Ella sov igenom hela evenemanget..

Senare på eftermiddagen dök lillebrorsan min upp.. Trevligt med lite sällskap!

Nu på kvällen blev det en sväng på Willys och många hundralappar senare så är skopen fulla! =)

Imorn får vi se vad som sker.. kanske lite lydnadsträning med Fee... börjar bli dags för lite hårdträning så vi kanske vågar ut o tävla något snart..

Föresten idag skulle jag ha fött barn om jag hade gått helt på övertid.. känns skönt o slippa föda barn idag!
Jag är klar med barnafödandet... Känns skönt! Har ju en av varje nu.. En perfekt prins och en perfekt prinsessa!!

Idag är hon 1 vecka gammal... tiden går redan fort!!

Återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0