10 Augusti

Inskolningsstart..

Isac tjatade hela morgonen om dagis.. o när han äntligen fick gå iväg till dagis var lyckan gjord..
Väl inne blev det jätte läskigt och han skulle inte ta av sig varken skorna eller jackan.. Efter lite bråk med dom så kom vi innanför grinden och väl inne såg jag inte mkt av Isac... social som han är så sprang han runt o lekte med dom andra barnen..
Var riktigt skönt.. jag satt i soffan i ett annat rum o han kom o kolla lite då å då bara så jag var kvar.. Men inget strul..  Skönt!!

När vi skulle gå så blev det lite strul igen.. för det var inget roligt att ta på skorna nu.. suck.. Men med löfte om att han får komma tillbaka imorn igen så hoppade trötta isac ner i vagnen..

Nu strax dags o röra oss mot centrum.. med lite tur kanske Isac tar sig en snabblur i vagnen.. =)

Återkommer senare..

Kommentarer
Postat av: Linno

Du ska njuta när du ännu vet var du har bebisen. Och om de tar längre än du trott hinner vi alla komma på namnförslag :) Inte för att du gilla mina förslag :) måste också hälsa att många av gästerna på bröllopet trodde inte att de var sant när jag sa hur långt in i graviditeten du var, dom tyckte att du såg så fräsch ut.

2010-08-10 @ 11:23:15
Postat av: Cattis

Jo jag borde väl njuta.. men det är tungt nu och inte lika roligt längre.. nu vill man bara få förlossningen avklarad så man kan se framåt..



Joo ge massor av namnförslag.. =) Har fortfarande inte kommit på något namn som känns hundra för oss båda..



Hehe.. det är alltid trevligt o höra att man ser fräsch ut för o ha gått så långt..

2010-08-10 @ 14:57:34
URL: http://mammacattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0